And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
wanita.
Friday, November 23, 2012 | 2:12 PM | 0 comments
Ya Allah mengapa wanita sering menangis?
Jawabnya;kerana wanita itu unik.
Aku ciptakan ia sebagai makhluk istimewa.
KU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya.
KU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman.
KU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.
KU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah.
KU beri dia naluri untuk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun.
KU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh orang-orang yang ia sayangi.
Wanita makhluk kuat,
tetapi jika satu saat dia menangis,
itu kerana KU beri dia airmata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.
''WANITA KAMU ISTIMEWA" :)


Ya mungkin sekarang aku sakit,
mungkin aku menangis,
mungkin aku lemah,
mungkin kita takkan bersama,

itu mungkin kerana ia akan menguatkan aku,
itu mungkin kerana ia mengajar aku untuk lebih matang,
itu mungkin kerana akan ada yang lagi baik dari kau untuk aku.

Siapa tahu?

Assalamualaikum.


//Ameera-Aff;