And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
heyyo girlprengg.
Tuesday, November 27, 2012 | 10:26 PM | 0 comments
Hey Assalamualaikum im back ;) after those few post yang err err. Haha okay my life right now is a bit mess. but thanks to arisso, eyda and my akak, fateng of course sebab ada untuk menceriakan hidup yang tak berapa nak ceria ni. well, jumaat ni eyda fly to sarawak heh okay jealous. and sedih sebab tak dapat hantar dia dekat KLIA.

Hmm boleh je but baba takbagi sebab dia cakap menyusahkan. Plan ingat nak lepak rumah aten lepas tu, tapi takboleh kan. nak buat macam mana. but its okay, setahun je lagi then ill be free. FREE OKAY FREE. haih susah jadi anak kesayangan ni, tu tak boleh ni tak boleh ihik ;p

eh cakap pasal setahun lagi, next year is esspeyemm. its my turn. OH great, i havent read anything, i didnt even start to study and ready for that. *ketuk kepala*

aten cakap tadi, nanti every student akan dapat result daripada sekolah melalui surat and akan ada sekali borang asrama. Hmm harap mereka dapat asrama. i mean, us. kalau sorang takda, takkan lengkap ayam kita. okay MYA sebenarnya hish aten ah, terbalikkan jadi AYM T.T

anddddd ahad ni im going to sunway pyramid. HANG OUT w my girlfriendss weeeee~ ice skating, lama dah tak main. Sangat berharap sekarang aten dapat pergi. nak jumpa kau k gila. lepasni tak boleh dah keluar. need to focus on my SPM. ecehh ahah. eyda memang tk dapat jumpa lah, sebab dia dah takde. Hmm sadlife ;(

okay esok dia habis spm. last paper, wish you the best. and im wondering, dia akan contact balik ke after spm? atau dia makin sibuk have fun dengan kawan dia? and kalau dia contact balik, macam mana? hmm takkan punya lah kan. takpelah, saya doakan awak dari jauh je, good luck sayang ;)

enough for today, until then take care.

hey awak, ye awak yang nak saya tulis pasal awak tu. nak cakap satu je, saya sayang awak kbye ;p

//Ameera-Aff;