And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Aida Haryati Jamadi
Friday, November 30, 2012 | 1:38 PM | 0 comments

eyda, yatie :)
1 Febuari 1996
 kenal ini akak on 16.1.2012, 404 B Sekolah Menengah Teknik Sepang
 setart rapat bila tidur sama, okay lupa bila. *Ha bila ah da? kau ingat balikkk ;p*
 tak suka makan pedas.
 sangat geli satu badan. -haih pelik pelik ;p
 suka GIGIT ORANG! sakit okay budak T.T

Okay first time masuk dorm, 16.1 tetiba ada sorang budak datang bising bising kenalkan meera dekat semua orang. dalam hati *eh eh budak ni, memekak je* harhar okay gurau ;p sejak tu tukar tukar cerita and makin rapat dan rapat sampai sekarang :)

Kami tidur sama, satu katil. budak ni suka merempat dekat katil meera. haha tapi bagus lah sebab meera pun dah tak suka nak tidur sorang T.T takut woi. pernah satu malam tetiba ada orang kejut, bukak je mata nampak sorang budak pegang bantal busukk dia tu and selimut ;p "Meera, hujannn aku nak tidur dengan kau" Hahaha kitaorang sangat takutkan hujan. lebih lagi kalau ada pakej kilat dan guruh-,-

And meera lah jam loceng dorm-,- kalau meera tak bangun memang tak bangun yang lain grr. bangun 4.30 and kejut eyda, mandi sama, tidur balik sampai subuh :)

Budak ni selalu sakit, weh tahun depan jangan sakit dah tau. tak suka :(

awak, terima kasih untuk semuanya. sahabat selamanya :) SAYANG YATIE KITA SANGATT ;*


//Ameera-Aff;