And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Seronok buat orang nangis?
Sunday, February 5, 2012 | 11:00 PM | 0 comments
Hai kita jumpa lagi Opss Assalamualaikum ;) Dah makan? Meera belum. Teringin sangat nak spageti. Tapi mama malas nak buatkan, sebab meera sorang je yang addicted-,- Helehh, sukahati kita laa ;p

seronok buat orang nangis?

Best? Okay kali ni kena fitnah lagi. Yeahh, again and again. Terima kasih Ya Allah.. kerana aku menjadi salah seorang hambaMu yang dipilih untuk terus diuji :') Sesungguhnya aku ingin menjadi salah seorang hambaMu yang sedikit..

Allah ada berfirman di dalam Al-Quran,
Maksudnya;

"Sedikit sekali dari hamba-hamba-Ku yang bersyukur" (Surah As-Saba': 13)
Dan awak awak awak dan awak, kepada mulut cili api tu.. Mohon brtaubat lah. Tak takut neraka ke? Ye semua orang ada buat dosa, tapi perlu ke sampai cakap benda yang tak betul? Apa korang dapatt?

"Dan fitnah itu lebih buruk daripada membunuh" - Al-Baqarah 2:191
-Ayat di atas menjelaskan bahaya fitnah dalam masyarakat. Fitnah itu boleh dibaratkan sebagai pembunuh senyap yang boleh menjadikan sesiapa sahaja mangsanya. Mangsanya pula akan tertekan dan masyarakat jadi porak peranda. Berbanding dengan membunuh, ia hanya melibatkan nyawa.


Sedikit info buat korang, Terima kasih.

//Ameera-Aff;