And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
s e k o l a h -,-
Saturday, February 4, 2012 | 9:23 PM | 0 comments
Dekat sekolah? Emm boleh tahan best lah. Oh wait wait! Tak bestt ;( Seriousss asyik tidur dalam kelas. Pantang ckgu takde. Hewhew Ye ah, ngantuk kott. Ramai gila yang tidur so tak heranlah. Kalau sehari tak tidur dalam kelas tak sah ;3

Ait! Assalamualaikum, haiiii. Yeayyy meera update blog ni lagi. Fuhh fuhh berhabukk dah. Hoho hah, dekat sekolah kan, serious tak best. Tak boleh rapat dengan lelaki sangat. And ada akk senior cakap, kalau lalu depan kelas f5 pun dikira "mencapab" -Mencari Publisiti Murahan- Euww please laaa.

Form5 kat situ tak hensom langsung! *okay actually ada yang hensemm!* Haha tapi takkanlah sebab tu nak dapat gelaran? @&#%! Time rehat mesti rehat lambat, cikgu suka amek masa rehat. Pfft pfft. Balik pun 2.30 lepastu solat, makan, naik dorm. 3.30-4.30 prep. 4.30 smpai 6 masa rehat. Sape nak riadah pun boleh.

Haa riadah lah sangat. Time tu lah nak mandi, basuh baju, baring kejap. Memang dekat situ takde life. *okay sape suruh kau mohon T.T*

Ehh, nak tau something? Meera penat lah. dahla baru balik. Sambung nanti, byee.


//Ameera-Aff;