And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
kenapa aku?
Sunday, February 26, 2012 | 2:35 PM | 0 comments
14:35 dan aku baru lepas makan dan naik atas tengok computer adik tinggalkan gambar dia tengah edit pakai picnik. Aku apelagi terus tekan edit > text > dan mula menaip "ya aku buruk aku memang buruk aku sedar aku buruk " click save gelak sendiri senyap senyap dan sekarang aku masih mengadap laptop sambil check twitter. Dari tadi hati gelisah memikirkan aku taknak balik asrama ohh noooo itu kenyataan-,-

Hii assalamualaikum yes harini meera agak gila eh salah agak biul. Terima kasih. Kenapa aku? Argh mamaaa taknak balik. Pfft 2minggu meera dekat sekolah tu nanti. dan oh my godd selasa ada test dan meera still tak bukak buku. Ohh great ;O

Dan tibe baba bising sebab cadar katil tak lagi masuk beg dan meera terus lari dan oh thankyou baba sebab ingatkan<3 K meera gila dah dengan dan dan ni. Ishh sabar jelah.

Eh okaylah, meera pegi dulu tunggu lah dan dan meera lagi 2minggu. Yeah, meera akan rindukan semuanyaaa :')

Takecare, meera.

//Ameera-Aff;