And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Take care all.
Saturday, December 22, 2012 | 3:20 PM | 0 comments
Uhukk uhukk Annyeong! ;p
Assalamualaikum.

Harini sabtu, thats mean kita dah 3 months ye dak? haha alhamdulillah :) tak sabar tunggu 16.1. kita setahun kan akak ;p

Oh 1.1.2013 dah kena balik septechs. takda rungutan lagi sebab memang tak sabar sangat ni! nak jumpa 2 aym kitaaaa. wanna create memories w you guys again for this whole year :) haha kalau boleh cuti 2 minggu taknak balik subang dah. menyakitkan hati je kalau terserempak dengan mamat tu. grrr

after this, mungkin agak busy since next year i am the SPM candidates. okay tak percaya sebenarnya T.T no more blog, twitter, facebook apetah lagi. hmm takpa, setahun je :) on sekejap tu mungkin ada kot.

Me, just wanna focus on my study, family, opah, aym anddddd pakar ;) hikhik okay gedik-,- Emm target for next year, i mean SPM of course lah straight A+ insyaAllah, aminn.

After SPM nak amek lesengg, masuk kelas guitar and kerja. tak sabar! lagipun ada orang dah janji nak bawak pergi jalan jalan kalau dia dah ada lesen ;p hukhuk seronoknyaaaaaaaa ;)

So, cukup sampai sini. oh ya, sorry kalau meera tak text or anything lah. jangan kecik hati, i wont forget you :)

awak, harap yang kita akan tetap ada masa bersama. Nanti.

//Ameera-Aff;