And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Awak, jangan tolak saya jauh sangat.
Wednesday, November 7, 2012 | 12:25 AM | 0 comments
Dan sebenarnya awak tgh tolak saya jauh dari awak. Awak, jangan salahkan saya tau kalau satu hari nanti saya pergi.



Ye awak SPM. Ye saya tau tu. SPM penting kan? Sangat penting untuk masa depan kita. Tapi awak, tak boleh ke awak text saya? Even satu text? Cakaplah yang awak maybe tak dapat contact saya sebab busy. Ni tak, takde langsung. 

Sentap. Sangat bila awak boleh tweet macam biasa. Okay maybe phone awak kena tarik or something. Ye lah, think positive lah kan. Tapi tak boleh ke awak tweet saya? Satu pun cukuplah. Takut orang baca? DM! 

Awak saya ada perasaan tau. Ye saya tau awak SPM. Saya ni siapa dalam hidup awak? Lepas haritu, saya cuba terima balik. Okaylah maybe awak berubah. Awak pandai nak bahagi masa. I didnt expect your full attention towards me but at least, sikit pun jadi lah. Awak, saya ada perasaan tau.

''I've tried to understand tapi awak tak pandai bahagikan masa. And thats maybe the reason yang buat saya hampir tawar hati dengan awak kot''

Ape saya patut buat awak? Siapa saya dalam hidup awak? Yes i understand your situation right now but could you please understand me too? Saya je, awak? awak pernah cuba untuk faham saya? Sedaya upaya saya cuba sabar. 

Awak, jangan tolak saya jauh sangat.

Saya takut, satu hari nanti saya tak pandang pun awak, dan waktu tu im sorry. You cant never see the old me lagi. And dont blame me for that. 

Hmm, awak. Saya sayang awak dan saya taknak kita macamni. Saya taknak perasaan ni. Rasa macam saya ni patung. Bila awak nak, awak cari saya. Bila awak taknak, awak buang. Saya sayang awak.

All the best for your SPM. Saya tak pernah berhenti doakan awak.
Mana awak? Hmm saya tunggu awak.

Awak, jangan tolak saya jauh sangat tau. Please.

//Ameera-Aff;