And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Jealous much? Yeah.
Thursday, December 8, 2011 | 4:06 PM | 0 comments
Semalam tengok orang jalan ada partner,Meera je takde tauu. Hmph sedih. Tapi nak buat macamana kan? Sape nak meera. iskk iskk. Meera ni dah la teruk. Hah hah dah start letteww ^^

Semalam tengok akmal bagi novel kat arissa. Eeee jealous gilaaa. Dia tk mintak pun. Bestnya kalau ada orang bt suprise:( Meera suka gila suprise tau. Hoho tape takpelahh. Sape je nak bagi pun.

Adoi lupa la, Assalamualaikum ;D Actually meera taktahu point sebenar meera membebel ni. Cuma meera terasa nk membebel. Hihik. Hmph meera rindu dia sgt sebenarnya. Pleasee, call me lagi. Semalam meera mimpi dia, kitaorang mcm biasa. Happyy sangat. Tapi tu mimpi je kan:/

Oh ya, meera sekarang tengah nk kumpul accessories. Rantai. owl! and and meera nk cari yang love. Meera nk kumpul family owl byk2. Well, takde kerja kan ;p Eh k lah, bosan dah. ♥Muahh


;So im finally think im over you, but then you walk up to me and make me laugh. And im falling over you again<3

Photobucket

//Ameera-Aff;