And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
hati menangis.
Sunday, March 25, 2012 | 9:27 AM | 0 comments
Hai assalamualaikum. Ramai yang pelik kenapa meera balik minggu ni *okay sebenarnya tak ramai pun* hihik. Hem, one sentence two words. nenek sakit :(

meera tak sanggup nak tengok dia. nenek dah lain sangat. asyik baring je. nenek, kenapa sakit? bila tengok nenek macamtu, hati meera menderitaa. bukan meera taknak duduk sebelah nenek. urut nenek tapi setiap kali meera pandang nenek meera menangis. kakak taktahan nenek

kenapa nenek sakit? meera nak nenek yang dulu. kalau datang rumah meera mesti suka masak sedap sedap, mesti duduk kat luar tengok tv sampai ttidur, mesti bising kejut meera sbb suka bangun lambat :( meera riinduuu. sekarang nenek cuma tahu baring je dekat sini

nenek, nenek sakit ape? bila meera tanya baba dia cakap taktahu.. muka nenek dah lain sangat. nenek mana boleh sakit.. lagi 2tahun meera spm nenek kena teman lagi macam tahun lepas. kalau nenek sakit sape nak teman meera?

nenek tahu meera palingg sayang nenek. meera rapat dengan nenek dari meera baby lagi kan? nenek tahu meera kuat merajuk. sangat. nenek suka masak ape yang meera suka. nenek selalu dengar meera nangis cerita masalah meera... nenek tolong lah sembuh. meera nak raya dengan nenek nanti

hati meera sakit, menangis. meera taktahan. meera tak sanggup nak tengok nenek sakit.

cukuplah, jangan lah buat meera nangis lagi... kenapa meera selalu kena tipu? tak cukup meera sedih pasal nenek, kenapa nak tambahkan lagi? sakit...


meera taknak balik dah

//Ameera-Aff;