And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Exam, PMR, Saya, Dia dan Awak :/
Monday, October 10, 2011 | 6:21 PM | 2 comments
Assalamualaikum, well hello korang and welcome back Ameera ;> How was your day? Mesti seronok kan. Hah lega gilaaaa lah PMR dah habis. Bak kata kamarul, FREEDOM IS OURS <3 Hari ni baru meera berkesempatan untuk membebel panjang panjang jadi harap anda tak bosan ;p

Hari pertama PMR memanglah cuak, agak cuak, cuak sikit, dan macam macam keturunan cuak lah datang. Tapi lepastu quite okaylah. Eleh mcm exam biasa je pun. Hihi tapi kaann, ade ke patut nak pegi toilet pun dia ikut :O what theee? -.- Alhamdulillah meera dapat jawab cuma sejarah susah sikit. Ya Allah meera harap sangat dapat straight A.

Setiap kali masuk dewan kena bawak slip and Mykad. Haih first time meera pegang mykad tu tauu. Selama ni mama yang pegang kan :D Agak takutlah kalau terlupa bawak tapi alhamdulillah takde pape bnda buruk yang jadi. Allah mudahkan semua urusan sepanjang wktu PMR tu :) Syukur. Paper kteorang ada waktu petang, so meera stayback je lah. First day je balik. Pastu hari hari makan nasi ngn ayam kat sekolah. Dan setiap kali tu lah nasi tak habis. Berapa suap je dah kenyang. Weee~

Sekarang rasa tenang sangat, otak ringan je. Takpayah tahan ngantuk lagi, bangun pagi pagi and so on. Sekarang boleh lah start tengok tv balik sebab dah nak dekat setahun jugaklah meera tk layan tv. Layan pun sikit sikit. Tak pecaye? Tanya kawan meera, asal dia cerita something mesti meera cakap `haaa? cerita ape? tv? eh, tk pernah tengok pun :/ dan macam macam lagi. Hoho

Okay, dia layan meera baik sangat. Meera tak pernah lupa kenangan yang dulu. Dekat pyramid ke sekolah ke, macam macam. Kteorang tk prnh berenggang kalau jumpa. Tapi tkdelah sampai ignore kawan kawan kan. Tapi sekarang, dia sayang orang lain dah. Kawan baik meera sendiri. Kawan yang meera bgthu semuaa benda. Kalau meera gadoh ngn dia ke, ape ape jela meera mesti cerita. And paling buat meera sedih dia tak bertepuk sebelah tangan.

Kawan meera pun suka dia. Meera taktahu nak buat ape, nak cakap apa wlpun semua gang meera tk suka and marah marah. Ye meera tak suka jugak, marah sangat. Tapi nak buat macamana kan? Sape meera dengan dia? Ex girlfriend je pun. Haha lawak lah. Lawak? Pfft. Ye meera tahu meera suka tipu diri sendiri. Tahan tak nangis macam dulu dah. Tak selemah dulu dah. Tapi entahlah. Meera ada perasaan. Dan meera taktahu sampai bila meera dapat tahan. Ya Allah bantu aku

Ape perasaan korang bila kawan baik korang suka or couple dengan ex korang? Mesti pelik kan? Jyeah, sangat pelik. Meera taktahu yang kawan meera tu betul kawan ke tk. Dia pernah jadi kawan meera ke? Heh meera taktahu dah.

Awak, ape salah saya dengan awak? What i have done to you sampai awak balas kat saya macam ni? Saya nak nangis. Nak sangat awak. Saya selalu nangis kat awak kan? Hihi lembik kan saya. Hmph tapi saya tk boleh nangis dah sekarang. Perasaan saya ni sedih sangat sampai tak mampu nak luahkan dengan tangisan dah.

Okaylah awak, saya tak dapat halang awak. Dan saya takkan halang awak. Awak dah cukup matang untuk fikir semua tu sendiri. Dengan semua kenangan kita dengan heartbreaker, dengan awak. Saya rasa macam nak buang je tau. Tapi semua tu terlalu indah. Zaman kita together dulu terlalu indah sampai saya sedih kita dah tak macam dulu. Kalau sehari tak gelak, tak kutuk orang, tak bising, tak menyanyi, tak memekak memang tak sah kan?

Tskkk, awak. Awak kenal saya kan? Bagitahu saya ape saya rasa sekarang. Bagitahu saya perasaan saya sekarang sebab saya dah tak kenal dah siapa saya. Awak, awak ambiklah dia. Saya redha. Allah ada dengan saya. Kawan kawan saya ada. Semoga awak bahagia dan takkn pernah rasa apa yang saya rasa sekarang. I miss the old you Liana.

When I hold my tears, I bit my tongue, my throat hurts and my heart is crying inside. Its hurt, damn hurt.

Photobucket

//Ameera-Aff;