And in another life,
I would be your girl
We'd keep for our promises
Be us against the world


And in other life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
The one that got away.

       //
And in another life
You would be my girl
We'd keep full our promises
Be us against the world

And in another life,
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away
the one that got away.


            -once you came into my life, please, stay.
Home l Follow l Dashboard

>ask me anything here<
Meeraaa Stuff Credits
" Alright, let’s stop crying and
wipe away your tears now "

- If you're a hater, run befo' I eatchu.

Photobucket My boyfriend ♥



← older
newer →
Puih Puih :/
Monday, September 12, 2011 | 8:54 PM | 6 comments
Hellooooo Asslamualaikum guys ;D \ jawab salam wajib sayang ;* / Yeah sorryyy sebab dah lama tak update blog nie. Sejak puasa lagi kan? *jap nak fikir alasan* Haha takde ah. Meera busy lah, PMR nak dekat takut -.- Padahal duduk rumah tak studi pun. Hihi kantoi. Oh kay, banyak benda nak cerita nie and maybe nie post terakhir meera, after Pmr nnti baru meera membebel lagi. Bukan ada orang nak baca punn

Raya korang amacam? Sonok tak? Huih meera punya raya tak sonok gila. \ ingatkan sonok kaan? >.< / Kat kampung pun belajarrr je. Takpe ah, bekorban sikit tahun nie je. Tapi memang best lah dekat kampung \okay fine td tk best now best -.-/ Meera makan banyak gila oh. Naik 1kg. Pfft! Mana taknya. Hari ni nasi ayam, esok nasi beriyani then nasi ayam balik. Bbq lagi. Esoknya bakar jagung. Hui tak tahan ;p

Dah start sekolah banyak gila kertas latihan cikgu bagii. \cekgu, tak baik membazir tauu/ tapi takpelah, sayang cikgu punya pasal buat je ah kann ;B Alah cuti hari minggu adelah jugak pegi beraya. Tapi takdelah sakan sangat ingatlah jugak PM to the R tu tengah tunggu turn dia -__- Ey! trial meera kaann 3a3b2c teruk gila kaannn? Hmph even dpt numb 1 dalam kelas pun tak guna. Orang nk straight a. Tapi takpe ah, lepas ni ada exam lg 1. Nak buat betulbetul biar semua tekejut \Nabila Ameera binti Zainal Abidin dapat straight a Wohhooo <33/

Okay ni masuk part sedih pulak. Awak kan perempuan, tak reti duduk diam ke? \ Eee geli lah aku nak panggil kau 'awak' tapi takpe, aku baik sikit ;* / Tepi kain awak dah teselak selak awak nak jaga tepi kain saya? Weyy, sedar lah ramai gila tak suka awaktahu? Even your OWN best friend honey ;) Awak ingat semua suka lah ape awak buat? Dah burukkan nama saya dekat boyf saya, paling best awak fitnah saya buat dajal ngan lelaki lain kan? #Perangai best tuu. Dah tu guna nama best friend sendiri demi kepentingan awak sendiri?

Eh awak, jangan nak selfish sangat lah kesian nelayan tu tau takde kerja dah semua kerja dia awak dah amek ;> Dan yang saya paling tak boleh terima, saya kena marah teruk teruk macamtu je tau? Tanpa saya tahu salah saya . Oi perempuan! dari dulu aku sabar dengan perangai kau. Haa kan aku dah marah. Dari dulu kau duk jaja cerita pasal aku dekat semua orang, konon konon nangis lah mintak simpati? Euww annoying gila lah wey. Geli aku

Kau tu patut bersyukur sbb still ada orang yang nak kawan kau tahu tak? even dorang pun dah meluat dengan kau. Dengan perangai kau. Ubahlah wei. Pastu nak marah marah dkt orang sebab kau dah break dengan kesayangan kau tu? Eh serve your right lah! Kau dah nak hancurkan kebahagiaan orang lain, kau yang kena. Makin lama orang makin sedar, makin berpihak kat aku. Bukan kau!

Kau dah tipu boyf sendiri pastu nak pakai nama orang lain? Konon konon kau tu tak bersalah lah? Dengan aku sekali kena sembur. Wei dari dulu tau aku sabar. Ape kena fitnah nak menggedik dengan lelaki lah, saje nak mengada lah. Eh aku taknak pun tau? Memang dorang selesa kawan dengan aku yang kau nak jeles tu kenapa? \\Kau tu budak baru masuk tahun ni, takyah nak bajet popular lah sangat kan bila ramai lelaki kacau// Excuse me? tak kisah lah aku baru ke ape, tapi dah dorang nk kawan ngn aku, takkan aku nak cakap "wei, aku taknak kawan korang, blah :)" bodoh hape? Yang kau nak jeles tu kenapa?

Ohh lupa, tak cukup kasih sayang. Asyik kena bahan je ngn budk lelaki dalam kelas kan meanwhile aku , dorang asyik datang je nak sembang ngan aku. Atototo kesian kau ;* Nah, sekarang kau rasa lah. Macamana sakit kena tinggal. Aku malas lah nak besarkan hal ni. Even aku kena sampai tahap maruah tu tapi aku tk bdendam lah. Cukuplah aku lepas kat sini.

Semoga kau sedar, Dahlah wey, cukupcukup la jadi drama queen. Nak temuntah aku, nanti abeslah small intestine aku makin kecik sebab kau. Tak kesian ke kat aku? -.- Cukuplah, aku kira 0-0 lah kau ngan aku ni. KdahPuas Bye <3

Sorry banyak membebel pasal tuu je. Geram ah. Haih take care korangg Muahh muahh ;>

quote pilihan <33
what do you think i am? Your dolly maybe? text me whe you feel like it. and expect me to reply. I have feelings. Stop giving me hopee.

Photobucket

//Ameera-Aff;